O campanie de combatere a sedentarismului acolo unde doare mai tare - la scaunul de birou. ONMotion isi propune sa convinga cetatenii sa pedaleze cat mai des. Si cum hei-rup-ul si motivarea merg mai bine en-gros, pe baza de peer pressure, programul se adreseaza prioritar companiilor. Va avea loc intre 15 martie si 31 octombrie 2013.
Contra unei taxe de inscriere suportate de companie, fiecare angajat participant primeste un pachet de participare care cuprinde si un ciclo-computer, fiecare participant avand un profil online in care vor fi inregistrati kilometrii parcursi, caloriile arse, economiile de combustibil si kilogramele de carbon neoferite in atmosfera.
„ONmotion – Fiecare kilometru conteaza” isi propune sa contribuie la crearea unei comunitati fizice, conectate insa si virtual, a celor care aleg sa foloseasca bicicleta in toate formele sale (pe aleile din parc, pe sosea, pe poteci de munte, in competitii, ca mijloc de transport in oras si de ce nu poate si pe bicicleta stationara) si sa prezinte avantajele si beneficiile ciclismului prin evidentierea unor indicatori ecologici realizati atat de fiecare participant, cat si de toata organizatia implicata in program. In cadrul acestui program, toți participanții vor aduna kilometri in perioada de desfășurare a campaniei, urm�nd ca la final unii dintre ei precum si companiile pe care le reprezintă sa fie premiati. ONMotion este o initiativa a asociatiilor Carpat Bike si ViitorPlus
onmotion.ro / fb.com/onmotion.ro
|