Intr-un domeniu schimbator, asa cum este marketingul, accentul se pune acum pe rapiditate, pe eficienta si pe capacitatea de a anticipa tendintele. Tinerii pasionati de marketing se confrunta cu o problema tot mai acuta si anume inexistenta unui spatiu in care teoria sa se intalneasca cu practica, ori cu insight-ul practicienilor. Sunt multe de aflat, insa cunostintele neaplicate nu vor duce prea departe.
Impact Marketing School vine cu o solutie la nevoia tinerilor pasionati de domeniu de a imbina cunostintele teoretice cu sfaturile specialistilor in domeniu si cu posibilitatea de a le pune in aplicare. Proiectul este destinat celor ce au deja un fundament teoretic si vor sa se dezvolte rapid si eficient, sa fie la curent cu ultimele noutati , oferite de specialisti in domeniu si mai ales, ocazia de a-si pune cunostintele si creativitatea in practica.
Daca te regasesti in randurile de mai sus, mai trebuie sa stii ca IMPACT Marketing School organizeaza o noua editie, intre 9 si 18 Aprilie 2011. Ai putea fi unul dintre cei 25 de studenti care vor beneficia de o sesiune intensa de pregatire, constand in conferinte si workshop-uri sustinute de oameni de top din marketing, precum si de sansa de a crea un brief pentru Coca Cola Hellenic si de a rezolva un brief pentru Ursus Breweries. Vei avea, deci, parte de un upgrade de cunostinte venite de la oameni care stiu cum functioneaza lucrurile in lumea reala si care te vor ajuta sa te dezvolti rapid si eficient.
Deadline-ul este 31 Martie! Grabeste-te, intra pe www.marketingschool.ro, completeaza formularul de pe site si trimite-l impreuna cu CV-ul tau la adresa [email protected].
|