In miez de primavara, VIP Romania iti aduce Impact Marketing School – prima scoala de marketing la nivel national, ce se desfasoara in perioada 10-19 aprilie. Nu suna doar pompos. Chiar este! Unde mai pui ca scoala propriu-zisa e precedata de o conferinta, pe 17 martie, pentru prezentarea proiectului si partenerului din acest an cu Raiffeisen Bank. De ce va fi o scoala de marketing cum nu s-a mai vazut? Pentru ca participantii iau parte, timp de 10 zile, nu doar la training-uri, ci si la workshopuri, unde vor avea ocazia sa-si demonstreze creativitatea, inovatia si gandirea analitica. Iar cireasa de pe tort e chiar studiul de caz bazat pe informatii reale oferite de compania partenera, pentru care, cei impatimiti si virtuosi in ale marketingului, trebuie sa ofere solutii printr-o campanie integrata de marketing.
Cu surle si trambite este anuntata tema din acest an: Cum promovam serviciile bancare electronice in randul tinerilor?. In ceea ce priveste finalitatea proiectului, nu-ti face griji. Vei avea sansa sa-ti vezi propria strategie de marketing implementata in viitoarele campanii de comunicare ale Raiffeisen Bank sau, cel putin, folosita ca punct de plecare pentru acestea.
Si daca tot a venit vorba despre viitor… ar fi cazul sa incepi sa te gandesti la al tau, daca n-ai facut-o deja. Talent Gate, partenerul logistic al Impact, care va sprijini selectia candidatilor in acest proiect, iti va oferi ingredientele din care sa poti fabrica reteta succesului tau in cariera.
Toamna se numara bobocii, dar pana pe 25 martie se numara participantii la Impact Marketing School. Vrei sa fii printre ei? Incepe prin a te informa despre proiectul accesand site-ul: www.marketingschool.ro. |