PRIME Romania organizeaza intre 22 si 24 martie Congresul National al Studentilor la Comunicare, un eveniment ce-si propune sa analizeze modul in care actorii publici gestioneaza comunicarea de criza, tendintele si metodele de rezolvare a situatiilor neasteptate.
Evenimentul Cursa contra timp. Comunicarea in situatii de criza va constiutui cadrul in care reprezentanti ai mediului organizational, oameni politici si jurnalisti vor sta fata in fata cu studentii interesati de tema supusa dezbaterii si vor incerca sa stabileasca impreuna daca o situatie de acest tip, aparent cu implicatii negative asupra unei bune dezvoltari a sectoarelor in care e impartita societatea, poate avea si efecte pozitive asupra acestora.
Prima zi de Congres , 22 martie, sta sub semnul implicatiilor pe termen lung pe care o criza le poate avea asupra imaginii si politicii unei companii. Intr-o societate in care mediul afacerilor este cat se poate de instabil, situatiile de criza pot sa apara in orice moment, iar companiile trebuie sa aiba intotdeauna la indemana instrumentele necesare pentru a depasi momentul fara repercusiuni majore asupra capitalului de imagine acumulat. Aceasta perspectiva constituie baza discutiilor din panelul crizei organizationale si va fi detaliata in case study-ul dedicat gripei aviare, care isi propune sa analizeze modul in care institutiile implicate au ales sa comunice atat intre ele, cat si cu opinia publica.
Cea de-a doua zi de conferinte si case study-uri se va opri asupra crizei politice si a celei din mass-media romanesti. Continuand traditia initiata in contextul celei de-a doua editii a Congresului, Muzeul National de Arta al Romaniei va gazdui si anul acesta conferintele organizate de catre PRIME Romania. I
Workshopurile tinute de catre mai multi reprezentanti ai principalelor agentii de Relatii Publice din Romania se vor desfasura sambata, 24 martie, in salile Facultatii de Litere, o alta institutie care a decis sa sprijine pentru al treilea an consecutiv evenimentul organizat de PRIME Romania.
Noutatea aceestei editii consta in incheierea unui parteneriat cu firma Digital Image care s-a ocupat de Identitatea vizuala si website-ul dedicat evenimentului www.csnconline.ro
In ceea ce priveste parteneriatele media, cea de-a patra editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare se bucura de sprijinul Realitatea TV, partener tv exclusiv, Cotidianul, 24 FUN, Dilema Veche, StudentMax, Eweek, Student FM, Comunicatedepresa.ro, PRwave, Studentie.ro, Rospotline, Onlinestudent, Wall- Street si OOPS Media.
In realizarea acestei eveniment, PRIME Romania este sprijinita de partenerul principal Lamonza si de partenerii Muzeul National de Arta al Romaniei, BCR, Quadrant Amroq Beverages, Carturesti, Brandbuilders si RATB. Inscrierile la eveniment se vor face intre 13 si 21 martie, la unul dintre standurile PRIME de la Facultatea de Litere sau SNSPA.
Mai multe detalii despre inscrieri si programul Congresului puteti obtine accesand www.public-relations.ro si, incepand cu 12 martie, www.cnsconline.ro.
Persoana de contact, Ioana Traista [email protected] 0747 075 491
|