0 evenimente in martie:

12 februarie 2007 Bob

Iordania

Cum mai aveam 9 zile de concediu neluate din 2006, am zis ca e pacat sa le petrec in Bucuresti asa ca mi-a venit o idee mareata. Sa vizitez Siria. Dupa ce dau telefon la ambasada si aflu ca imi trebuie invitatie de la cineva din Siria ca sa-mi dea viza, ma hotarasc sa plec in Iordania. Din fericire gasesc si doua partenere de calatorie: Anca si Ioana. Dupa ce ma interesez la ambasada Iordaniei aflu ca este nevoie de o viza care se obtine pe baza de cerere si costa 30$. Dupa 3 saptamani avem si vizele pe pasaport.
Asa ca imi cumpar ghidul Lonely Planet pe Iordania si plecam.. Simplu. Ne suim in tren intr-o dupa masa in Gara de Nord si am ajungem a doua zi de dimineata in Istanbul. Aici stam o zi si vizitam orasul. Seara aproape de miezul noptii ne suim in avionul spre Amman, unde ajungem pe la 2. Din aeroport luam un taxi pana la hotel Caravan (dam taximetristului 20 JD cu tot cu baccis. La hotel costa 36$/noapte/3 paturi).

Amman-ul nu e un oras frumos dar are farmecul lui. Ne-am plimbat cam juma de zi prin Amman. Hotel Caravan e la 3 minute de statia de autobuze Abdali si cam la 15 minute (de mers pe jos) de centrul orasului. Dupa amiaza mergem sa vizitam ruinele orasului roman din Jerash.
A doua zi inchiriam o masina cu care mergem din Amman pana in Aquaba si inapoi. In 5 zile in Iordania (insuficiente, dar minimul necesar) vizitam: Amman, Jerash, Madaba, Mt Nebo, Jesus Baptism Site, Dead Sea, Al Karak, Aqaba, Wadi Rum si Petra.