Editia aceasta a festivalului dedicat singurelor 2 lucruri care pot imbunatati o zi a fost special gandita pentru a se desfasura in preajma sarbatorilor si este o reluare a evenimentului din primavara, care, se pare, a avut un real succes la public. Cum altfel? :)
Astfel ca la World Trade Plaza Hotel Sofitel sunt invitati ca expozanti producatori, importatori si distribuitori de cafea, ciocolata, biscuiti si napolitane cu ciocolata, lichioruri cu arome de ciocolata, espressoare, cafetiere si automate de cafea.
Editia trecuta a strans un numar de aproximativ 15.000 de vizitatori, intarind convingerea ca romanul este mare amator de cafea, ciocolata si distractie. Putem adauga aici ca romanul, oricat de mandru ar fi de unicitatea sa, se numara doar printre zecile de natii "amatoare" de dulciuri si distractie. Presupunem asadar ca oricum, ideea unui astfel de festival garanteaza din prima succesul unei astfel de manifestari. Intrarea in festival va fi libera, mediatizarea fiind diferita, �n functie de categoriile de public avute in vedere.
|
|