Expozitie de reclame vintage care le starneau impulsuri consumatoare bunicilor de pe la '40 incoace.
Intalnirea dintre luxul interbelic si utilitatea comunista ofera o perspectiva remarcabila asupra modului �n care generatii diferite au fost ademenite sa consume; si nu doar atat: reclama spune povesti despre oameni, mentalitati si atitudini care privite peste timp frapeaza, sensibilizeaza sau starnesc melancolia.
Branduri internationale versus �ntreprinderi cu denumiri �nflacarat-cutezatoare fac deliciul celor care �si supun privirea unei experiente cu adevarat contrastante: doua tipologii artistice si ideologice, desprinse parca din doua lumi. Totusi, aceeasi Romanie vazuta timp de 70 de ani prin prisma reclamelor.
Expozitia are loc intre 29 aprilie - 20 mai la Institutul Cultural Rom�n (Aleea Alexandru 38). Autorii expoziției sunt Ancuţa-Lăcrimioara Chiş și Ucu Bodiceanu, profesori la Universitatea Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca.
|
|