dordeduca
0 evenimente in martie:
etc
  • home
  • evenimente
  • impresii
  • foto
  • news
  • dordeduca ical ics
  • twitter
  •  

xx
Evenimente
18 aprilie 2013 - 20 aprilie 2013

Congresul National al Studentilor la Comunicare , Bucuresti

notagaleriefilmcazarehartaComentarii
Tema aleasa se afla in stransa legatura cu aceasta editie speciala, Brand Experience reprezentand procesul de creare a unei povesti in jurul unui brand. Prima conferinta va avea loc pe data de 18 aprilie, la ora 10:00, si le va oferi celor prezenti o experienta menita sa ii  introduca in atmosfera evenimentului. Participantii vor afla de la specialistii din domeniu cum poate fi definit conceptul de brand experience, care sunt originile acestuia, cum a aparut in strainatate, dar si in Romania si ce rol are el in crearea unei relatii intre brand si consumatori. Cea de-a doua conferinta, care incepe la ora 14:10, a fost gandita sa le ofere participantilor insight-uri despre tehnicile si strategiile de brand experience folosite in offline. Vor fi aduse in discutie avantajele si dezavantajele acestui mediu, regulile dupa care se ghideaza, dar si bugetul necesar unor astfel de campanii.

Ziua a doua, 19 aprilie, va incepe cu o conferinta intitulata „Tactici si strategii in mediul online”, la ora 10:00, in care vor fi analizate diferentele dintre experientele create in mediul online, dar si offline, impactul asupra consumatorilor si costurile implicate. La finalul zilei, in cea de-a patra conferinta, “Concluzii si previziuni in Brand Experience”, la ora 14:10, vor fi aduse in discutie previziuni despre evolutia campaniilor de brand exprience, iar participantii vor afla cum sunt privite acestea in Romania de catre companii si de catre consumatori.

Cu ocazia editiei aniversare, PRIME aduce o schimbare in modul de desfasurare al evenimentului. Astfel, pentru prima oara in istoria CNSC, dupa fiecare conferinta, organizatorii si-au propus sa invite un specialist in comunicare pentru a exemplifica punctele atinse in cadrul conferintei printr-un studiu de caz. Rolul conferintei este foarte important pentru ca ea reprezinta un fundament, oferindu-le participantilor un bagaj critic. Ulterior, cei prezenti il pot folosi pentru a se antrena in discutii cu profesionistii care vin sa exemplifice subiectele dezbatute in panelurile dedicate studiilor de caz.



Ultima zi de eveniment, 20 aprilie, este dedicata workshop-urilor care se vor desfasura simultan, incepand cu ora 12:00. Cei care se vor inscrie vor avea sansa de a pune in aplicare cunostintele acumulate in cele doua zile de conferinte si studii de caz.workshop-urile reprezentand o parte foarte importanta a CNSC-ului, pentru ca le ofera studentilor sansa de a lucra sub indrumarea profesionistilor la realizarea unor campanii cu componente de brand experience.
Inscrierile la eveniment se realizeaza pe site-ul cnsc.primeromania.ro, la sectiunea Inscrieri, pana pe 15 aprilie 2013. Taxa de participare este de 35 RON pentru conferinte si studii de caz, iar pachetul complet, care include si accesul la workshop-uri, este de 45 RON. Indiferent de pachetul ales, taxa include si  accesul la petrecerea din cea de-a doua zi si gustarea din pauze.

CNSC este sustinut de partenerii:  Dacia, Comunicare.ro, Grolsch, Bitdefender, Tashi, Cumpana, Tipro si de partenerii media: IQads Kadett, PR Romania, StartUB, Metropotam, Hipo, Studentie.ro, PR Wave, COMMUNICATE DE PRESA, WebCultura, Buzz!Camp, TV City, Student din Provincie, Gen90, BestJobs, Scoala ADC*RO, Ambition!, Dor de duca, Bucharest Guide, Iaa Young Professionals, StudLife, 7 seri, Romania pozitiva, Iqool, Academiclink, Witmo.ro, Vinsieu.ro, Onlinestudent.ro, Studentiq.ro, Studentabil.ro, Calendar evenimente, Evenimentestudentesti, UN Youth Romania.

Despre CNSC
Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME Romania.Aflat la ce-a de-a 10-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea  de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

Despre PRIME
PRIME Romania este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare. PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia si Spania. Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.

Pentru mai multe detalii: cnsc.primeromania.ro



 
Tag-uri
Brand experiencecomunicaremediu onlinestrategiiLa Bucuresti 
Evenimente in Urmatoarele 2 saptamani
Stiri
LMMJVSD
Anul anteriorAprilie 2013 Anul urmator
     
 Ianuarie
Februarie
Martie
Aprilie
Mai
Iunie
Iulie
August
Septembrie
Octombrie
Noiembrie
Decembrie
 
echipa dordeducaPrima pagină | Evenimente | Impresii | Foto | Stiri | Echipa | Parteneriate
Toate materialele de pe aceste pagini sunt scrise de noi pentru plăcerea cititorilor noștri. Avem totuși niște Condiții de utilizare.
despre noi
publicitate
parteneriate
echipa
contact
Cu scuzele de rigoare, dordeduca.ro e momentan în hibernare; posibil să revenim într-o formă nouă. ¯\_(ツ)_/¯ [Fb / Ig]