Moldavian Advertising Days - eveniment de publicitate din nord-estul Romaniei intr-un mix de advertising, muzica si arte vizuale.
In programul evenimentului se inscriu workshop-urile “Oleaca” de Branding – prezentat de Marius Ursache, Chief Creative Officer Grapefruit, Strategic Planning – prezentat de Elena Ionita & Radu Costin, Strategic Planners la Leo Burnett & Target si Publicity Break – cu Dragos Cazan, Creative Director si Liviu Drangu, Deputy Creative Director, Violet, expozitiile de printuri Unaccepted Print si fotografie STREET TALK – between Europe & Asia (artist Otilia Andrei), precum si vizionarile de spoturi TV cu tematica specifica.
Unul dintre elementele inedite ale Mad Days este sectiunea de scurt metraje ale tinerilor regizori contemporani, o selectie de lucrari premiate peste hotare, semnate de Cristian Nemescu, Corneliu Porumboiu, Hanno Hoefer, Radu Jude, Erudio.
In incheierea festivalului, publicul este asteptat la un concert live cu Al Jawala, din Germania, o trupa care, printr-un amalgam indraznet de jazz, funk, ritmuri balcanice si drum’n bass reuseste sa rupa orice bariera culturala si prejudecati.
PROGRAM
Joi, 22 Martie 2007 Workshop “Branding” - Hotel Unirea, ora 13.00 Vernisaj expozitie foto “Street talk” – Palatul Culturii, ora 17.00 Spoturi TV - Cinema Republica, ora 19.00
Vineri, 23 Martie 2007 Workshop “Planificarea strategica” - Hotel Unirea, ora 13.00 Vernisaj expo “Print neacceptat” - Moldova Mall, ora 17.00 Spoturi TV - Cinema Republica, ora 19.00
Sambata, 24 Martie 2007 Workshop “Pauza publicitara” - Hotel Unirea, ora 13.00 Proiectie scurt metraje - Cinema Republica, ora 16.00 Concert Al Jawala - Teatrul Luceafarul, ora 21.00 After party – Time Out, ora 24.00
Bilete de acces: Exista doua bilete de acces. Biletul de acces Republica si biletul de acces Concert Al Jawala. Ambele sunt in valoare de cate 25 RON si se gasesc la Libraria Carturesti incepand de Sambata, 17 martie 2007.
www.maddays.ro

|
|