Creativity Blueprints este o scoala gratuita de creativitate si creatie publicitara. Vor fi selectati 20 de studenti care vor fi impartit in 10 echipe Art&Copy pentru a participa la cea de-a treia editie Creativitity Blueprints care se va desfasura intre 16 si 23 mai la MNAC.
Doritorii trebuie sa completeze formularul de recrutare, care poate fi descarcat de pe creativityblueprints.ro, pana pe data de 8 mai.
Program
Ziua 1: Unde-i copy-i rost de art. Unde-i art e rost de copy Participantii vor face cunoștiinta, vor afla ce-i așteapta in saptamana care incepe și se vor forma echipele de Art & Copy. Acestea vor avea un task de branding.
Ziua 2: Textul dintre randuri. Punct, linie, pata Workshop: Ghiont creativ (Lateral thinking). Va fi o zi experiment in care participantii vor invata despre ei inșiși cu ajutorul unui speaker specializat pe traininguri de improvizatie și dezvoltare a gandirii creatoare. In cea de-a doua parte a zilei se va da brieful de lucru pentru acea saptamana.
Ziua 3: Mazgaleli si jocuri de cuvinte. Schiţa de pe spatele servetelului Workshop 1: Ping-pong de idei. Speakerul ii va indruma pe participanti cu ponturi folositoare in timpul unui proces de creaţie si va contura forma brainstormingului ideal. Workshop 2: Conceptul creative. Participantii vor porni pe drumul conceptului creativ la capatul caruia se afla execuţia.
Ziua 4: Eu nu scriu. Creez. Eu nu desenez. Creez Workshop 1: Creative writing. Copywriterii vor invata cum sa faca un scenariu pentru un spot credibil și inteligent, și nu numai. Workshop 2: Visual Thinking. Art directorii vor invata cum sa vada lucrarea inainte de a trasa prima linie și cum sa aiba imaginea pregatita inainte de a pune mana pe mouse.
ZIUA 5: El e art-ul meu, avem o idee impreuna. El e copy-ul meu, avem o idee impreuna Workshop 1: Studiu de caz. Creativii vor avea in fata o echipa Art & Copy consacrata si o campanie de-a lor. Aceștia vor prezenta “ping-pong-ul” de idei, secretele lucrului in echipa, nasterea, evoluţia și rezultatele campaniei. Workshop 2: Art, copy si un deadline. Participantii vor primi un feedback in urma rezolvarii unui brief dat de echipa de Art & Copy.
ZIUA 6: Sari din tipar. Depaseste conturul imaginii Workshop 1: Cu BTL in roate. in prima parte a zilei se va discuta despre campaniile BTL si modul in care acestea isi gasesc aplicabilitatea pe piaţa. Workshop 2: Prezentari alternative. Speakerul le va arata participantilor metode de a veni cu ceva nou in fata clientului si de a-l impresiona.
ZIUA 7: Pixurile pe masa. Creioanele jos in ultima zi participantii isi vor prezenta campaniile in fata juriului urmand a fi premiati ulterior.

site: creativityblueprints.ro / facebook
|
|